Alla inlägg den 8 november 2009

Av Åsa - 8 november 2009 23:28

Idag mötte jag upp Annika vid svampen för att traska bort till Grevturegatan. Redan på lång väg hörde vi att det var något i krokarna och när vi kom upp på gatan möttes vi av en jätte "hello kitty". Vi fick självklart posa och fotograferas med henne. Vi kom in och hängde av oss och serverades lite champange. Dock avstod både jag och Annika från detta. Kändes som jag fått tillräckligt kvällen innan. Hello Kittys skapare var också på plats och såg precis lika hypad ut som man tänker sig människorna i Japan. Det presenterades tre klänningar i tydlig kitty anda där en var en brudkl      änning. Kanske inte den jag själv skulle välja. När visningen var klar kunde vi äntligen ta del av Afternoon teat. De hade gjort det så himla fint. Dukat upp med snittar, tea, scones, tryfflar osv. Super trevligt. Därefter har vi mest hängt hemma hos mig och tagit det lugnt. Annika var lite bitter på mina kanaler ettan tvåan fyran, som jag insisterade hade bra program. Att jag råkade somna under ett av dem som jag promt promotat var väl ingen succë som stöttade min ståndpunkt.

Av Åsa - 8 november 2009 11:30

  

Idag ska vi på Afternoon tea på restaurang Undici för att få en förhandsvisning på Hello Kitty kläningar. Det är en PR grej. Ska bli trevligt. Ska bara övervinna min extrema trötthet och pallra mig ur mjukisbyxorna. Sen har jag tänkt att promenera ner till svampen där jag ska möta upp Annika. Jag behöver troligen lite frisk luft för att vakna till. 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

statcounter


Ovido - Quiz & Flashcards