Alla inlägg den 6 november 2009

Av Åsa - 6 november 2009 15:41

Snart ska jag ta på mig något anständigt och bege mig till Annika. Hon jag och Carro ska ta det lungt ikväll med god mat och Tv. Annika har ju tillskillnad från oss femma och trean vilket känns mycket spännande. Jag var till en början sugen på att laga sushi eftersom jag bara ha gjort det en gång på låtsas. Jag kan inte fullt ut räkna senaste gången som äkta sushi, då de lagades med mexikanare och fylldes med bacon kyckling, rullades i ströbröd och friterades. Och ja just det, serverades med chilisås.


Middagsplanerna har dock svängt lite och nu tror jag vi satsar på tacos istället. Känns...smidigare och lika gott. Tacos är aldrig fel.

Av Åsa - 6 november 2009 09:53

Här om dagen följde jag med Annika på några presskontor, ett av dem var H&Ms showroom. Där hittade vi kolletionen från Jimmy Choo som kommer ut i butik lördagen den 14 nov. Hade jag pengar och ork hade jag ställt mig i kö för vissa saker. Hittade världens finaste väska-zebra-  som jag föll pladask för. 999 kr i butik. Annars var det massa fina accessoarer och självklart skor.   


Bild: Kollektion från Hm's hemsida.

Av Åsa - 6 november 2009 09:13

  

Idag hade jag planerat att träna innan frukost. Men klockan ringde och jag orkade inte gå upp. Tog en snabb titt ut genom fönstert och det såg så otroligt kallt ut. Och jag som redan var lite frusen och mycket trött, stängde av min klocka och kröp ner i sängen igen. Äsch, jag går ner om någon timme istället. Klockan är ju bara barnet.


Bild:sats

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

statcounter


Ovido - Quiz & Flashcards