Alla inlägg den 7 november 2009

Av Åsa - 7 november 2009 17:31

   

Håller på och fixar och donar lite och ska snart iväg till Annika. Vi ska senare till Berns och dedikera aftonen i snowboardvärldens ära. Själv var det super länge sedan jag stod på brädan. Varje gång tillfälle har getts har det alltid varit något som kommit ivägen, ofta jobb men även att jag befunnit mig utomlands. Ikväll ska jag självklart inte heller åka men träffar säkert massa människor som gör det. Haha.


Nej, nu ska jag ägna mig åt ytliga saker och måla naglarna.

Av Åsa - 7 november 2009 11:53

      

När man vaknar upp en grå och trist dag som denna kan man inte annat än önska man va på en annan plats. Iallafall drömma sig bort en aning.

Av Åsa - 7 november 2009 10:39

Jag ska inte säga att jag går upp omännskligt sent på morgonen men jag kan helt klart erkänna att jag blivit mer och mer morgontrött det senaste. Och mest påtagligt blir det när jag lovar mig själv att jag ska göra massa saker på morgonen och inte kommer upp. Som idag. Hade ställt klockan och tänkte träna innan frukost. Istället låg jag och snoozade i 1 och 1/2 timme och har fortfarande inte kommit iväg. Samma sak hände ju även igår.



Av Åsa - 7 november 2009 10:12

Vaknade upp med ett okontrollerat yrväder i huvudet idag. Anledningen till det är att jag fick gå och lägga mig med blött hår igår. Och dess förklaring? En ofrivillig promenad från söder till vasastan igår natt.

"Du ska väl inte gå hem nu?"

"Nejdå, hahah, någon motta får det allt vara".

Skrattar först som skrattar sist. Kommer ner till tbanan och inser till min förtvivlan att jag glömt tbanekortet i den andra väskan hemma. Fasen! Inser att jag även är utan kontanter och att alla pressbyråar är stängda. Går ut igen. Det regnar och jag har två kilo hårvårdprodukter i handen efter mitt "kap" tidigare under kvällen. Inser att promenaden är ett faktum. Bara att börja. Pricken över i:et, för att strö lite extra salt i såret, var när pappershandtaget lossnade pga regnet och mina två shampoflaskor åker i marken och ut på gatan mitt på övergångsstället. Självklart blev det röd gubbe då. Som i en dålig film.


Nu har jag fått kunskap att man kan smsa biljetter. Det ska jag aldrig glömma.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

statcounter


Ovido - Quiz & Flashcards